Koła i kółka metalowo gumowe

  • Koła metalowo gumowe luzem
    Koła metalowo gumowe luzemKoła i zestawy kołowe metalowo-gumowe wykonane są z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża. Dodatkowo cechuje je odporność na wiele substancji agresywnych, poza olejem. Koła metalowo-gumowe można stosować w temperaturze od -30°C do +80°C. Standardowa twardość bieżnika koła z gumy pełnej wynosi 85° Shore’a. Koła metalowo-gumowe posiada stalową, wytłoczoną tarczę koła. Tarcza koła, kółka w zależności od jego średnicy może być ocynkowana lub malowana, (zabezpieczenie koła przed negatywnym wpływem środowiska). Korpus koła jest skręcany bądź nitowany. Opona koła jest pełna, gumowa, dostępna w kolorze czarnym lub szarym (opona szara nie brudzi posadzki), zapewnia niewielkie drgania podczas transportu, charakteryzuje się także niskim oporem toczenia. Istnieje możliwość zakupu kół metalowo-gumowych z oponą olejoodporną.więcej >>>
  • Koła metalowo gumowe w obudowie stałej
    Koła metalowo gumowe w obudowie stałejKoła metalowo – gumowe w obudowach stałych tłoczonych z hamulcem jest bardzo powszechnie stosowane. Obudowa koła wykonana ze stali, posiadająca płytkę mocującą z 4 otworami.
    Koło występujące w tej obudowie montowane jest za pomocą tulejki, śruby i nakrętki. Całość pokryta jest warstwą ocynku, który zabezpiecza przed korozją.
    Koła montowane w takich zestawach wyróżniają się cichą pracą i nie niszczą podłoża, ponadto są odporne na uderzenia i doskonale tłumią drgania. Opona standardowa wykonywana jest w kolorze czarnym. Natomiast istnieje możliwość wykonanie z szarej mieszanki zapewniającej niepozostawianie śladów na podłożu.
    więcej >>>
  • Koła metalowo gumowe w obudowie skrętnej
    Koła metalowo gumowe w obudowie skrętnejKoła metalowo – gumowe w obudowach skrętnych tłoczonych ze względu na zastosowanie płytki mocującej z 4 otworami jest rozwiązaniem bardzo szeroko stosowanym, ponieważ ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
    Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym wykorzystywana jest w średnicach od 80 do 250mm. Całość wykonana ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.
    Koła metalowo-gumowe w obudowach skrętnych są jednymi z najczęściej i najszerzej stosowanych modeli przez producentów wszelkiego rodzaju wózków i urządzeń do transportu ręcznego w każdym sektorze przemysłowym.
    więcej >>>
  • Koła metalowo gumowe skrętne z hamulcem
    Koła metalowo gumowe skrętne z hamulcemKoła metalowo – gumowe w obudowach skrętnych tłoczonych z hamulcem jest bardzo powszechnie stosowane.
    Obudowa koła wykonana ze stali, posiadająca płytkę mocującą z 4 otworami. Koło występujące w tej obudowie montowane jest za pomocą tulejki, śruby i nakrętki. Całość pokryta jest warstwą ocynku, który zabezpiecza przed korozją. Obudowa koła wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Ponadto stosowane w tym modelu łożyskowanie podwójnym rzędem kulek ułatwiającym manewrowanie zestawem.
    Koła montowane w takich zestawach wyróżniają się cichą pracą i nie niszczą podłoża, ponadto są odporne na uderzenia i doskonale tłumią drgania. Opona standardowa wykonywana jest w kolorze czarnym. Natomiast istnieje możliwość wykonanie z szarej mieszanki zapewniającej niepozostawianie śladów na podłożu.
    więcej >>>
  • Koła metalowo gumowe w obudowie z trzpieniem
    Koła metalowo gumowe w obudowie z trzpieniemZestaw tego typu pozwala na montaż w odpowiednio przygotowanym otworze. Trzpień takiego zestawu umożliwia zastosowanie go również jako koła podporowego w rusztowaniach. Średnica trzpienia może być wykonana na specjalnie zamówiony przez Państwa wymiar. Istnieje również możliwość wykonania gwintu.
    Koła wyposażone są w miękką elastyczną oponę Dzięki temu koła metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą i nie niszczą podłoża, ponadto są odporne na uderzenia i doskonale tłumią drgania.
    Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową koła, kółka.
    więcej >>>
  • Koła metalowo gumowe w obudowie z trzpieniem i hamulcem
    Koła metalowo gumowe w obudowie z trzpieniem i hamulcemZestaw tego typu wyposażony jest w koło metalowo – gumowe zamontowane w obudowę skrętna z trzpieniem. W ofercie występuje w kilku średnicach wykonania a także gwintowany. Standardowe wymiary przedstawione są w tabeli poniżej. Jeżeli potrzebujecie Państwo inny wymiar gwintu lub średnicę nasz dział techniczny odpowie na wszystkie pytania wyceni i przedstawi ofertę na wskazane przez państwa rozwiązanie.
    Zestaw wyposażony jest także w koła metalowo- gumowe z oponą wyróżniającą się cichą pracą i nie niszczą podłoża, ponadto są odporne na uderzenia i doskonale tłumią drgania. Obudowa koła wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu sprężynowego.
    więcej >>>
Nasz serwis